POLISCAN REDLIGHT – monitorowanie przejazdów na czerwonym świetle wykorzystujące technologię laserową

POLISCAN REDLIGHT wykorzystuje tę samą technologię LIDAR co POLISCAN SPEED i monitoruje niedozwolone przejazdy na czerwonym świetle na kilku pasach i w kilku kierunkach ruchu. Nie jest przy tym konieczne instalowanie pętli indukcyjnych lub czujników piezoelektrycznych w jezdni. System jest wyposażony w bezpośrednie połączenie z systemem sterowania sygnalizacją świetlną. Przetwarza informacje z maksymalnie trzech konfigurowalnych grup sygnałów świetlnych z fazy żółtego i czerwonego światła – do wyboru na jednym lub kilku pasach ruchu.

Wszystkie systemy POLISCAN REDLIGHT są wyposażone w dwie kamery cyfrowe do wykonywania zdjęć na danym pasie ruchu, służących jako materiał dowodowy. Zastosowana technologia lampy błyskowej zapewnia – niezależnie od pory dnia – doświetlone i tym samym możliwe do wykorzystania zdjęcia kierowcy także przy szybkim wykonywaniu jednego zdjęcia za drugim. Tym samym system umożliwia udokumentowanie kilku przejazdów na czerwonym świetle, następujących po sobie w krótkich odstępach czasu – zarówno na linii zatrzymania, jak i przy wjeździe do obszaru zagrożenia.

POLISCAN REDLIGHT: Kontrola przejazdu na czerwonym świetle bez pętli indukcyjnych i czujników
POLISCAN REDLIGHT: Kontrola przejazdu na czerwonym świetle bez pętli indukcyjnych i czujników

Wszystkie dane dotyczące wykroczenia w jednym pliku

W celu dodatkowego rejestrowania przejazdów na czerwonym świetle można wyposażyć system POLISCAN REDLIGHT w kamery. Nagrywają one w zdefiniowanych odstępach czasu fragmenty filmów lub wykonują pojedyncze zdjęcia, które przedstawiają sytuację z innej perspektywy. Pozwala to dostarczyć dodatkowe dowody w postaci zdjęć tyłu pojazdu i stanu sygnalizacji świetlnej w danej chwili.

System POLISCAN REDLIGHT zapisuje automatycznie wszystkie zdjęcia, pomiary i dane dotyczące wykroczenia w formie zaszyfrowanego pliku. Dba przy tym bez udziału użytkownika o spójność danych oraz o to, by dane mogły zostać odczytane tylko za pomocą utworzonego przez niego klucza. Dane dotyczące wykroczenia, wraz ze wszystkimi informacjami, można zimportować do różnych systemów zaplecza w celu ich dalszego przetworzenia.

Osoba do kontaktu

Michał Żuchora

Prezes Zarządu/ President of the Board



Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach i usługach?

lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem:
+48 77 481 00 03


Oddziały dystrybucyjne na całym świecie


 
  • Laserowa kontrola przejazdu na czerwonym świetle bez użycia urządzeń zamontowanych w jezdni
  • Rejestrowanie maksymalnie trzech obwodów sygnalizacji świetlnej
  • Cyfrowy system z dwiema kamerami wykonującymi zdjęcia dowodowe na danym pasie ruchu
  • Cyfrowy plik zawierający wszystkie dane dotyczące wykroczenia
  • Możliwość podłączenia do systemów zaplecza odpowiednio do potrzeb

     
     
     
    POLISCAN REDLIGHT POLISCAN RED+SPEED
    Kontrola przejazdu na czerwonym świetle bez pętli i czujników Połączona kontrola przejazdu na czerwonym świetle i pomiar prędkości
    Elementy systemu
    System z dwiema kamerami 2 kamery wysokiej rozdzielczości (czarno-białe, 4 megapiksele) 2 kamery wysokiej rozdzielczości (czarno-białe, 4 megapiksele)
    Oświetlenie Lampa błyskowa światła białego/czerwonego (650 nm), lampa błyskowa na podczerwień (> 800 nm) Lampa błyskowa światła białego/czerwonego (650 nm), lampa błyskowa na podczerwień (> 800 nm)
    Zespół pomiarowy Czujnik LIDAR, bezpieczny dla oczu Czujnik LIDAR, bezpieczny dla oczu
    Dokumentacja zdarzeń 2 zdjęcia przedstawiające pas ruchu, na którym doszło do wykroczenia, miejsce, czas i datę, czas wjazdu na czerwonym świetle, fazę żółtego światła Kontrola przejazdu na czerwonym świetle: 2 zdjęcia przedstawiające pas ruchu, na którym doszło do wykroczenia, miejsce, czas i datę, czas wjazdu na czerwonym świetle, fazę żółtego światła
    Dane elektryczne
    Napięcie robocze 12 V DC / 230 V AC 12 V DC / 230 V AC
    Dane mechaniczne
    Konfiguracja Instalacja na fundamencie betonowym Instalacja na fundamencie betonowym
    Wymiary kolumny Wysokość: od 2490 mm do 3090 mm, Średnica: 420 mm Wysokość: od 2490 mm do 3090 mm, Średnica: 420 mm
    Stopień ochrony IP65 IP65
    Masa Zespół pomiarowy: 14 kg, Zespół pomiarowy: 14 kg,
    Lampa błyskowa: 4,5 kg, Lampa błyskowa: 4,5 kg,
    Kolumna: 170 kg Kolumna: 170 kg
    Warunki otoczenia
    Temperatura robocza od –30°C do +45°C od –30°C do +45°C
    Temperatura przechowywania od –10°C do +50°C od –10°C do +50°C