Serwis na miejscu

Wsparcie na miejscu jest potrzebne w przypadku:

  • usuwania usterek
  • instalacji
  • uruchomienia

Chętnie uzgodnimy termin wizyty na miejscu!

W stałym kontakcie z klientem omawiamy wszystkie wymagane prace, materiały i pomoce używane w danym miejscu, udostępniane przez nas lub klienta.

Następnie, po zakończeniu prac związanych z pomocą serwisową na miejscu, sporządzamy raport obejmujący wykonane czynności.

Infolinia / kontakt z działem serwisowym

VITRONIC Machine Vision
Polska Sp. z .o.o.


Plac Wolności 6
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Polska

  +48 77 481 00 03
+48 77 472 50 06
  Skontaktuj się z nami

Chcesz odesłać nam towar?
Skorzystaj z naszego formularza RMA.

+48 77 481 00 03:
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora. Dla wszystkich klientów, którzy nie podpisali specjalnej umowy dotyczącej infolinii, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od w godzinach od 8 do 16.




socialsharing