Infolinia / usługi zdalne

Można się do nas zwrócić:

  • w przypadku pytań dotyczących utrzymania ruchu lub obsługi naszych systemów,
  • aby uzyskać pomoc przy usuwaniu usterek,
  • w celu wezwania technika serwisowego.

Dla klientów, którzy nie podpisali specjalnej umowy serwisowej, nasza infolinia serwisowa jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zapytania serwisowe od klientów są od razu odbierane, klasyfikowane, a następnie opracowywane.

Jeśli występuje uzgodniony dostęp zdalny, nasi eksperci serwisowi mogą zalogować się w systemie klienta w razie usterki.

W przypadku pytań dotyczących danej aplikacji w razie potrzeby aktywowany jest następny poziom wsparcia serwisowego.

Klienci, którzy podpisali umowę serwisową, mogą zadzwonić pod numer podany w umowie.

W przypadku ogólnych pytań dotyczących firmy VITRONIC lub gdy potrzebny jest kontakt z działem sprzedaży klienci mogą zwrócić się do centrali firmy VITRONIC.

Infolinia / kontakt z działem serwisowym

VITRONIC Machine Vision
Polska Sp. z .o.o.


Plac Wolności 6
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Polska

  +48 77 481 00 03
+48 77 472 50 06
  Skontaktuj się z nami

Chcesz odesłać nam towar?
Skorzystaj z naszego formularza RMA.

+48 77 481 00 03:
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora. Dla wszystkich klientów, którzy nie podpisali specjalnej umowy dotyczącej infolinii, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od w godzinach od 8 do 16.




socialsharing