Części zamienne / naprawy

Już dziś warto myśleć o jutrze

W przypadku urządzeń, w stosunku do których stawiane są szczególne wymagania w zakresie dostępności eksploatacyjnej, konieczna jest szybka reakcja, np. przy wymianie uszkodzonych części. Oprócz personelu przeszkolonego pod kątem technicznym ważnym czynnikiem jest posiadanie w magazynie zapasowych części zamiennych.

Aby spełnić te wymagania klientów, VITRONIC oferuje – już przy zakupie nowej instalacji – części zamienne lub części ulegające zużyciu oraz materiały eksploatacyjne.

Jeśli klient będzie potrzebował części zamiennych w późniejszym okresie, może skontaktować się z działem części zamiennych (podając numer części zamiennych i wskazany numer katalogowy), pisząc na adres e-mail

spareparts(at)vitronic.com

Po otrzymaniu i potwierdzeniu zamówienia części zamiennych wyślemy części zamienne, części ulegające zużyciu lub materiały eksploatacyjne w najkrótszym możliwym czasie.

Specjalne podzespoły, takie jak oświetlenie indywidualnie przygotowywane dla danego klienta, są wytwarzane lub kupowane po otrzymaniu zamówienia.

Jeśli konieczna będzie naprawa, zostanie ona wykonana w centrum napraw firmy VITRONIC zgodnie z ustaleniami. Aby odesłać do nas towar, należy skorzystać z formularza naprawy (RMA – Return Material Authorization).

Prosimy o przestrzeganie procedury podanej w formularzu RMA.

Części, które nie nadają się do naprawy, przekazujemy do fachowej utylizacji.

Infolinia / kontakt z działem serwisowym

VITRONIC Machine Vision
Polska Sp. z .o.o.


Plac Wolności 6
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Polska

  +48 77 481 00 03
+48 77 472 50 06
  Skontaktuj się z nami

Chcesz odesłać nam towar?
Skorzystaj z naszego formularza RMA.

+48 77 481 00 03:
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora. Dla wszystkich klientów, którzy nie podpisali specjalnej umowy dotyczącej infolinii, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od w godzinach od 8 do 16.